Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Bioderma Sensibio H2O Review

Γεια σας αγαπημένες και αγαπημένοι!
Ήθελα τόσο καιρό να σας μιλήσω γι' αυτό το προϊόν, γι' αυτό μπαίνω κατευθείαν στο ψητό. Υπάρχει ένα προϊόν που όταν το χρησιμοποίησα για πρώτη φορά με έκανε να αναρωτηθώ: «Πως ζούσα τόσα χρόνια εγώ χωρίς αυτό;;;»
Αυτή την ανακάλυψη τη χρωστάω στην ενασχόλησή μου με το beauty blogging & vlogging. Αυτό το προϊόν δεν είναι άλλο από το Bioderma Sensibio H2O, για το οποίο μόνο καλά λόγια είχα ακούσει.

Πάμε όμως να δούμε τη γράφει και η ίδια η συσκευασία: «Εξαιρετικά ήπιο διάλυμα καθαρισμού για τα ευαίσθητα δέρματα. Καινοτομία των εργαστηρίων της Bioderma, το Sensibio Η2Ο καθαρίζει απαλά και αφαιρεί το μακιγιάζ από το πρόσωπο και τα μάτια. Το κολλοειδές διάλυμα αφαιρεί αποτελεσματικά όλους τους ρύπους καθώς παράλληλα διατηρεί την ισορροπία του δέρματος. Καταπραϋντικά ενεργά συστατικά προλαμβάνουν την ευαισθησία του δέρματος. Άριστη ανεκτικότητα στο δέρμα και στα μάτια. Βρέξτε ένα βαμβάκι με το Sensibio H2O και καθαρίστε το πρόσωπο / αφαιρέστε το μακιγιάζ. Σκουπίστε απαλά. Δεν χρειάζεται ξέβγαλμα. Πρωί και βράδυ. Χωρίς άρωμα.»

Από που ν' αρχίσω; Τα κάνει όλα και συμφέρει - το συμφέρει μην το πάρετε τις μετρητοίς, γιατί η τιμή του τσιμπάει. Όμως και γι' αυτό σας έχω λύση, αρκεί να κουνήσετε κι εσείς λίγο το χεράκι σας ή καλύτερα το ποντικάκι του υπολογιστή σας. Αυτή τη στιγμή τρέχει σε τουλάχιστον 2 online ελληνικά φαρμακεία προσφορά με 12 ευρώ περίπου η μεγάλη συσκευασία (500ml). Λέω εγώ μεγάλη συσκευασία και δεν έχω πει καν σε τι μεγέθη κυκλοφορεί... Μπορείτε λοιπόν να το βρείτε στα 125ml (πολύ σπάνιο) στα 250ml και στα 500ml. Οι τιμές κυμαίνονται από 5 μέχρι 9 ευρώ περίπου για τη μικρή συσκευασία, 8 μέχρι 18 ευρώ περίπου για τη μεσαία συσκευασία και 12 μέχρι 25 ευρώ περίπου για τη μεγάλη συσκευασία. Κυκλοφορεί σε τρεις διαφορετικές “εκδόσεις”. Με ροζ καπάκι (Sensibio H2O) που είναι για ευαίσθητες επιδερμίδες και θα σας μιλήσω σήμερα γι' αυτή, με πράσινο καπάκι (Sébium Η2Ο) για λιπαρό δέρμα με τάση ακμής και με μπλε καπάκι (Hydrabio H2O) για ευαίσθητο αφυδατωμένο δέρμα. Θέλω να πιστεύω πως και οι άλλες δύο κάνουν την ίδια καλή δουλειά με το Sensibio.
Είναι ένα πολυχρηστικό προϊόν. Μπορείτε να πλύνεται το πρόσωπό σας για να αφαιρέσετε τυχόν βρωμιές και ρύπους. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως τονωτική - καταπραϋντική λοσιόν. Το δυνατό του σημείο; Μα να αφαιρεί το μακιγιάζ φυσικά! Αφαιρεί τα πάντα, αρκεί να μην είναι αδιάβροχα ή τουλάχιστον όχι όλα τα αδιάβροχα προϊόντα της αγοράς (με κάποιες mascara, κάποια eye liner και κάποια κραγιόν μακράς διάρκειας τα καταφέρνει πολύ καλά). Ας σκεφτούμε όμως λογικά. Υπάρχει άλλο μέρος στο πρόσωπό μας που να χρησιμοποιούμε αδιάβροχα προϊόντα μακιγιάζ εκτός από τα μάτια; Φαντάζομαι πως όχι (εγώ δεν χρησιμοποιώ συνήθως ούτε στα μάτια αδιάβροχα προϊόντα). Είναι εντελώς άοσμο ενώ δεν χρειάζεται να ξεπλύνετε το πρόσωπό σας μετά τη χρήση, αφού δεν κολλάει, όπως πολλά του είδους του. Είναι ότι πρέπει για το ευαίσθητο δέρμα, μιας και δεν ερεθίζει καθόλου - αντίθετα καταπραΰνει κιόλας. Επίσης είναι το μοναδικό προϊόν που ξεχνάω να βγάλω τους φακούς μου όταν ξεβάφομαι γιατί δεν με τσούζει καθόλου στα μάτια. Για την ακρίβεια όχι δεν με τσούζει απλά, δεν το αισθάνομαι καθόλου. Όταν λέμε ότι αφαιρεί τα πάντα εννοούμε τα πάντα όμως, όχι τα αρκουδάκια μην μπερδεύεστε. Από τότε που το ανακάλυψα έχω προσπαθήσει πολλές φορές να ζήσω χωρίς αυτό. Χρησιμοποιούσα οτιδήποτε άλλο λοιπόν για ντεμακιγιάζ και πάντα αισθανόμουν ότι κάτι έχει απομείνει. Έπαιρνα ένα δίσκο ντεμακιγιάζ, έβαζα λίγο Bioderma πάνω και πέρναγα το πρόσωπό μου. Είτε το πιστεύετε είτε όχι πάντα κάτι έβρισκε το άτιμο να αφαιρέσει. Οπότε κατέληξα. Θα το χρησιμοποιώ πάντα έστω και στο τέλος του ντεμακιγιάζ μου. Τίποτα δεν καθαρίζει τόσο καλά όσο αυτό.
Πως το χρησιμοποιώ όμως; Όταν το πρωτοπήρα ξεβαφόμουν μόνο με αυτό. Χρειαζόμουν 4-5 δίσκους ντεμακιγιάζ για όλο το πρόσωπο. Επειδή όμως είναι νεράκι και τελειώνει πολύ γρήγορα (τρέχει σαν νερό που λέμε!) και όπως είπαμε δεν είναι και ότι πιο φτηνό αποφάσισα πρώτα να πλένω το πρόσωπό μου με ένα καθαριστικό (θα σας μιλήσω για το αγαπημένο μου σε επόμενη ανάρτηση) και μετά με 1-2 δίσκους ντεμακιγιάζ άντε και μία μπατονέτα στη χειρότερη να παίρνω τα τελευταία υπολείμματα. Έτσι συμφέρει πολύ. Σήμερα όμως (ζήλια ψώρα) στόκαρα 2 μεγάλες συσκευασίες 12.50 ευρώ έκαστη. Οπότε θα του δώσω και θα καταλάβει!

Όσες/οι το έχετε δοκιμάσει πείτε μου τη γνώμη σας, οι υπόλοιπες τρέξτε!!!

Φιλάκια!

16 σχόλια:

  1. To sensibio το είχε προτείνει στη μαμά μου η δερματολόγος της πριν 6-7 χρόνια και από τότε δεν λείπει ποτέ από το σπίτι μας!
    Δε χρειάζεται να πω πως το χρησιμοποιώ κι εγώ, έτσι???
    Απλά το λατρεύω!!!
    Φιλάκια, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι τόσο πολύ που συμφωνούμε διαδικτυακή μου φιλενάδα! Κάτι παραπάνω θα ήξερε και η δερματολόγος και το πρότεινε πριν από τόσα χρόνια μάλλον. Εγώ το χρησιμοποιώ τα τελευταία 2 και δεν σκέφτομαι καν να το αλλάξω παρόλο που θέλω να δοκιμάζω συνεχώς νέα πράγματα. Φιλάκια! xxx

      Διαγραφή
  2. Άμα τελειώσει το στοκ, συνήθως έρχεται μεταφορική στο σπίτι και παρατάει μια παλέτα τέτοια... Δε νομίζω ότι υπάρχει γυναίκα που να βάφεται και να μην έχει ένα τέτοιο μπουκαλάκι κάπου στο μπάνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσ τσ τσ τσ τσ! Πολύ υπερβολικός είσαι ρε άντρα! Αφού είναι το καλύτερο νεράκι καθαρισμού - ξεβαφτικό - λοσιόν - τα κάνω όλα και συμφέρω που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ... Και να μην σου είχα αποδείξει πόσο καλά καθαρίζει ακόμα και τους ρύπους; Πφφφφφφφφ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Έχω δοκιμάσει παρόμοια όπως αυτό της L'Oreal και νομίζω πρέπει να πάρω και το συγκεκριμένο! Ακούω από όλους τα καλύτερα, αν το πετύχω και σε καλή τιμή θα γίνει δικό μου χαχαχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ ότι αν το πάρεις από online φαρμακείο θα σου βγει ακόμα πιο οικονομικό από το Micellar της L'Oréal αφού είναι 2,5 φορές παραπάνω σαν ποσότητα. Είναι ένα προϊόν που σου εγγυώμαι πως αν το πάρεις δεν θα κλαις τα λεφτά σου. Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  4. Θα το πάρω σίγουρα κάποια στιγμή, πολύ ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κοριτσάρα, είμαι σίγουρη πως θα σε βολέψει! Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  5. Τέλειο review αλλά θέλουμε και το review για το καθαριστικό :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ζωή μου, θα γίνει και αυτό μιας και είναι ένα καθαριστικό που δεν έχω ακούσει αρνητική κουβέντα από κανέναν! Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο και αναλυτικό review!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  7. Μπραβο ρε Αναστασια!!!δωσε μας τα φωτα σου!!!χιχιχιχιχχι!!καλη αρχη!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, ρίχνω τους προβολείς μου όσο περισσότερο μπορώ!! Χεχεχε :)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. καλησπερα. οπως καταλαβατε αργησα να μαθω για αυτο το προιον. ενδιαφερομαι πολυ να το αγορασω απλα θελω να ρωτησω κατι. ειμαι 22 ετων και εχω ακμη. υπαρχει περιπτωση να με ερεθισει το συγκεκριμενο προιον; λογω ακμης εννοω. ευχαριστω εκ των προτερων. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σευχαριστουμε πολύ για τα φώτα σου κοπελούδα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή