Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Και τα 13 ήταν υπέροχα...

Καλησπέρα σας!
Επανέρχομαι με πολλές ευχές και την τελευταία ανάρτηση του blog μου γι' αυτό το χρόνο που σε λίγη ώρα θα είναι παρελθόν. Ακολουθώντας και εγώ το ρεύμα θα σας δείξω τα 13 πιο αγαπημένα μου προϊόντα για φέτος και όχι μόνο. Επειδή είναι η πρώτη φορά που κάνω τέτοιου είδους ανάρτηση υπάρχουν και κάποια all time αγαπημένα μου...

Επέλεξα να αναφέρω 13 προϊόντα και όχι 13 κατηγορίες με μερικά προϊόντα στην καθεμία για να είναι πιο ξεκούραστη και πιο ξεκάθαρη η ανάρτηση! Πάμε να τα δούμε λοιπόν (με αλφαβητική σειρά): 
1. Apivita Κρέμα - Gel 24ωρης Ενυδάτωσης για Λιπαρές/Μεικτές Επιδερμίδες με Λυγαριά & Πρόπολη: Την δοκίμασα για πρώτη φορά, το τελευταίο τρίμηνο του 2013 μετά από κάποιες περιπέτειες που είχα με την επιδερμίδα μου και νομίζω θα κάνω πολύ καιρό να την αλλάξω. Σε συνδυασμό με μία της La Roche Posay που την έβαζα το βράδυ καθώς και με το επόμενο προϊόν, είδα θεαματικά αποτελέσματα. Thumbs up!
2. Apivita Κρεμώδης Αφρός Καθαρισμού για Πρόσωπο και Μάτια με Ελιά & Λεβάντα: Μ' αρέσει, μ' αρέσει, μ' αρέσει πολύ. Σας είπα ότι μου αρέσει; Σας το λέω. Καθαρίζει απαλά το υπερευαίσθητο αυτή την εποχή πρόσωπό μου ενώ ταυτόχρονα αφαιρεί αποτελεσματικά το μακιγιάζ μου. Μυρίζει υπέροχα ενώ κέρδισε και τον απαιτητικό σύζυγο που δεν θέλει να δοκιμάσει τίποτε άλλο πλέον. Είμαστε αισίως στο 3ο συνεχόμενο μπουκάλι.
3. Bioderma Sensibio H2O: Το πιο απαραίτητο συστατικό για να ζήσουμε είναι το νερό. Αυτό χρειάζεται και το πρόσωπό μου για να δείχνει λαμπερό και να είναι υγιές. Μόνο αυτό σας λέω και σας παραπέμπω εδώ, γιατί κοντεύω να καταντήσω γραφική με αυτό το προϊόν.
4. Bourjois Fond de Teint 123 Perfect στην απόχρωση No 51 Light Vanilla: 1 2 3 και είσαι έτοιμη! Αφού η κάλυψή του είναι παραπάνω από ικανοποιητική για μένα, ενώ μπορώ να το χρησιμοποιήσω και σαν concealer - λόγω των τριών χρωστικών που έχει ενδείκνυται και γι' αυτή τη χρήση. Ακόμα όμως, δεν έχω βρει το καλύτερο foundation για μένα... Αυτό είναι το καλύτερο που δοκίμασα το 2013 και ένα από τα καλύτερα μέχρι στιγμής. Υπόσχεται ότι διαρκεί 16 ώρες. Δεν το κάνει σε καμία περίπτωση, αλλά είναι εντελώς ματ, αρκετά σταθερό και μετά από 5 λεπτά γίνεται εντελώς πουδρένιο. Εγώ βέβαια (η ανασφάλεια θα με φάει σε αυτή τη ζωή) το σετάρω και με λίγη πούδρα. Μου το σύστησε η Νατάσα και την ευχαριστώ πολύ. Τώρα ψάχνω κάτι με πιο λαμπερό τελείωμα και κάθε πρότασή σας είναι ευπρόσδεκτη.
5. Escada Signature EDP: Δεν είναι το αγαπημένο άρωμα για το 2013, αλλά το αγαπημένο μου γενικότερα. Είναι υπέροχο, διαρκεί μέρες, είναι δροσερό και το μπουκαλάκι του είναι τόσο όμορφα minimal. Αυτά μόνο μπορώ να σας πω, αφού δεν είμαι καλή στο να περιγράφω αρώματα δυστυχώς. Επίσης δυστυχώς για μένα που είναι το αγαπημένο μου γιατί είναι ένα άρωμα που είχε βγει σε limited edition, όπως κάνει πάντα η καταραμένη η Escada. Όσο θα το βρίσκω θα το φοράω, έπειτα θα κλαίω τη μοίρα μου γιατί είμαι απίστευτα δύσκολη στα αρώματα.
6. Estee Lauder Double Wear Concealer με SPF 20 στην απόχρωση 02 Light Medium: Χτίζεται εύκολα και χαρίζει όση κάλυψη χρειάζομαι ενώ ταυτόχρονα φωτίζει. Απλώνεται σα βελούδο και δεν στέκεται στις γραμμές κάτω από τα μάτια. Έχει και μεγάλη διάρκεια, τι άλλο να ζητήσω; Α ναι, χαμηλότερη τιμή - γιατί αν θυμάμαι καλά το είχα πάρει γύρω στα 22€ από τα Duty Free παρακαλώ, εξωφρενικό ποσό για ένα concealer στις μέρες μας.
7. Inglot Blush στην απόχρωση No30: Είναι το ρουζ που πιάνω όταν δεν έχω και πολύ όρεξη και χρόνο να ψάχνω, γιατί πολύ απλά πάει με όλα, χειμώνα - καλοκαίρι.
8. Peggy Sage Express Nail Hardener: Πρέπει να σας πω κάτι, αν δεν το έχω πει ήδη στο παρελθόν. Μπορεί να είμαι άρρωστη, μπορεί να είμαι κλεισμένη μέσα στο σπίτι, μπορεί να είμαι γενικά σαν το λέτσο, που λέει ο λόγος ρε αδερφέ, αλλά το νύχι μου πρέπει να είναι στην πένα. Αλλιώς παθαίνω κατάθλιψη. Έτσι δεν θα μπορούσε να λείπει και ένα τέτοιου είδους προϊόν από τη συλλογή μου. Είναι η καλύτερη θεραπεία που έχω δοκιμάσει για ενδυνάμωση των νυχιών, προσκυνώ απλά.
9. Real Techniques Expert Face Brush: Το πιο πολυχρησιμοποιημένο μου πινέλο. Κάνει τα πάντα. Μπορείς να βάλεις foundation, concealer, πούδρα, να κάνεις τα κοψίματά σου... 10 με τόνο εδώ παρακαλώ. Βέβαια όσες/όσοι με ακολουθείτε στο facebook ξέρετε ότι ήδη έχω πάρει και έναν άξιο αντικαταστάτη αυτού. Γιατί, τι beauty blogger είμαι αν όταν βρίσκω το τέλειο σταματάω την αναζήτησή μου;
10. Shiseido Sun Protection Compact Foundation N με SPF 30 στην απόχρωση SP20: Μπορώ να τη χρησιμοποιήσω μόνη της σε ένα καθημερινό ελαφρύ και γρήγορο μακιγιάζ χωρίς να χρησιμοποιήσω κανένα άλλο προϊόν για το πρόσωπό μου. Και μόνο γι' αυτό υποκλίνομαι. Σετάρω όμως ιδανικά και το μακιγιάζ μου αν το χρησιμοποιήσω με ελαφρύ χέρι και φουντωτό αραιό πινέλο, αφού είναι ένα αρκετά βαρύ και καλυπτικό προϊόν.
11. Sigma Tapered Blending Brush E35: Πινέλα για blending σκιών πιστεύω πως δεν θα σταματήσω να δοκιμάζω και να χρησιμοποιώ ποτέ. Το καλύτερο αποτέλεσμα το ζωγραφίζει στην κυριολεξία αυτό. Το συστείνω ανεπιφύλακτα.
12. The Body Shop Honeymania Body Butter: Το μέλι είναι ένα από τα πιο πολύτιμα προϊόντα που μας έχει χαρίσει η μάνα φύση. Τα The Body Shop το εκμεταλεύτηκαν κατάλληλα και δημιούργησαν αυτό το εξαιρετικό προϊόν για το οποίο σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ και εδώ.
13. Urban Decay Naked 2 Palette: Last but not least, αφού είναι η καλύτερη παλέτα που έχω στη συλλογή μου μέχρι στιγμής, δώρο του συζύγου. Και γι' αυτήν έχω κάνει αναλυτική ανάρτηση εδώ. I'm in love!

Υπάρχει ένα προϊόν που με βοήθησε πάρα πολύ φέτος, αλλά το άφησα παραπονεμένο και δεν το πρόσθεσα στη λίστα, του υπόσχομαι όμως πως θα είναι στα 14 καλύτερα αγαπημένα του 2014!

Σας χαιρετώ και σας εύχομαι καλό υπόλοιπο στις διακοπές σας, ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος γεμάτος πάνω απ' όλα υγεία και πολλές χαρές! Όλες οι επιθυμίες σας να γίνουν σύντομα πραγματικότητα. Όσον αφορά τον κόσμο της ομορφιάς εύχομαι το 2014 να φέρει πολλά κέρδη στις ελληνικές beauty εταιρίες, να μας φέρει πολλές καινούριες εταιρείες που δεν υπάρχουν ακόμα στη χώρα μας, βλέπε π.χ. Rimmel και κυρίως πλούσια stands της Urban Decay! Πολλά ζητάω, ε;;;
Τα φιλιά μου!
Υ.Γ. Σε κάποια από αυτά τα προϊόντα σκέφτομαι να κάνω αναλυτικό review, αν σας ενδιαφέρει να δείτε κάποιο συγκεκριμένο πρώτα δεν έχετε παρά να μου το ζητήσετε στα σχόλια.
Υ.Γ No2. Σκέφτομαι να ξεκινήσω μία καινούρια ενότητα που θα λέγεται, "Δείτε τι βρήκα!". Αυτή είναι η πρώτη ανάρτηση θα μπορείτε να τις δείτε όλες από την αντίστοιχη ετικέτα/tag. Θα σας άρεσε αυτή η ιδέα; 
Υ.Γ No3. Σας έχω και δύο Χριστουγεννιάτικα - Πρωτοχρονιάτικα nail art για το τέλος...






12 σχόλια:

  1. μπράβο για το ταλέντο στα νύχια! εγώ το πολύ μονόχρωμα!
    Μου αρέσουν πολύ ο αφρός της Apivita!
    Καλή χρονιά με υγεία πάντοτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολα τέλεια!!
    Και στα νύχια πολύ καλή δουλειά!
    Ευτυχισμένο το νέο έτος με υγεία,χαρά,αγάπη και τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία παρουσίαση!!
    Τον αφρό καθαρισμού της Αpivita λέω να τον δοκιμάσω κι εγώ λίαν συντόμως!
    Καλή χρονιά Αναστασία με υγεία και πολύ αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά, κούκλα μου!!!
    Υγεία, κέφι και όνειρα πασπαλισμένα με χρυσόσκονη!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά τα νύχια τέλεια! Το ρουζ φαίνεται πολύ όμορφο και νομίζω πρέπει να πάρω το compact foundation από Shiseido!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα τα αγαπημένα σου!! Έχουμε πολλά κοινά!! Είναι και δικά μου αγαπημένα η ενυδατικό και το gel apivita,όπως και τα body butters από Tbs!! Καλά, τα νύχια υπέροχα!! Και ωραία ιδέα για την νέα στήλη!! Καλή χρονιάαα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Αναστασία! Πήρες το βραβείο Liebster Award!!
    Φιλιά!
    http://dimitrart.blogspot.gr/2014/01/liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά!Πολύ ωραία ανάρτηση-όπως πάντα!Γλύκα το ταρανδάκι στα νύχια!Εγώ θα ζητήσω πρώτο το ποστ για τα προϊόντα της Apivita!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά ε, βρήκα πριν απο 8-9 μήνες μια προσφορά στο Casa di Bellezza στην Ηλιούπολη, 5 αφρούς καθαρισμού APIVITA με 24,90 ευρώ...
    Έμεινα πολύ ικανοποιημένος από το προϊόν, κάνε ομως ένα πιο λεπτομερες review για τα κορίτσια που δεν το ξέρουν ακόμα..
    Φιλιά πολλά σε όλα τα κορίτσια και keep up the good work! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. wonderful nails:) please visit me in free time:) http://mesmerize87.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!

    Angela
    angelabrooks741 gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή