Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Beautiful Philosophy...

Αγαπημένοι φίλοι, εχθροί και κάθε είδους shopaholics, beautyholics, holiholics…

Λέγομαι Ίσιδα και είμαι fan του blog όπως και φαν(ταστική) φίλη της Αναστασίας Παρασκευοπούλου. Κατόπιν συζήτησης με την καλή μου φίλη Αναστασία αποφάσισα να συμβάλω και εγώ στις υπέροχες Γυναικολογίες με το παρακάτω review.

Philosophy ή στα ελληνικά φιλοσοφία είναι η επιστήμη που ασχολείται με ερωτήματα, προβλήματα ή απορίες που μπορούμε να αποκαλέσουμε οριακά, θεμελιώδη, ή έσχατα, όπως αυτά της ύπαρξης, γνώσης, αξίας, αιτίας, γλώσσας και του νου. Και πραγματικά τα υπέροχα Philosophy (http://www.philosophy.com/) όχι μόνο ασχολούνται αλλά λύνουν κιόλας προβλήματα όπως «Πώς θα μυρίζω σαν λαχταριστό cheesecake μετά το μπάνιο;» ή «Θέλω τα χείλη μου να έχουν χρώμα, γεύση και άρωμα τσιχλόφουσκα!».
Αγόρασα για πρώτη φορά τα Philosophy το 2010 και έχω μείνει πιστή ακόλουθος τους ever since (που λένε και στο χωριό μου). Έχω δοκιμάσει μυρωδιές όπως Pumpkin Spice, Coconut Macaroon, Fluffy Cupcake αλλά και πολλές άλλες και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη. Η υφή από τα αφρόλουτρα τους είναι υπέροχη και κρεμώδης και ακόμη και μια μικρή ποσότητα αρκεί για να ένα απολαυστικό αφρόλουτρο.

Επίσης, σημειώστε πως ότι αφρόλουτρο αγοράσετε θα σας ανταμείψει διπλά αφού όχι μόνο θα κάνετε ένα μοσχομυριστό μπάνιο αλλά επίσης θα έχετε την ευκαιρία να δοκιμάσετε πειραματισμούς στην κουζίνα σας αφού κάθε αφρόλουτρο αναφέρει στο μπουκάλι την συνταγή για το γλυκό που αντιστοιχεί στην μυρωδιά του αφρόλουτρου π.χ. Lemon Cheesecake συνταγή που αναγράφεται πάνω στο αφρόλουτρο με την αντίστοιχη μυρωδιά.

Εξίσου υπέροχα και απολαυστικά είναι και τα lip gloss τους με μυρωδιές από δαμάσκηνο έως τσιχλόφουσκα και γλυκιά βανίλια. Το αποτέλεσμα έχει διάρκεια και λάμψη και η μυρωδιά είναι ευχάριστη αλλά διακριτική.
On the down side (#natalemekiafta) απ’ όσο γνωρίζω μπορείτε να τα βρείτε μόνο στο e-shop τους αυτή την στιγμή, αλλά κάνουν γρήγορη παράδοση και αν κάνετε αγορές στις γιορτές όπως τώρα μπορείτε να βρείτε και υπέροχες γιορτινές συσκευασίες για τις αγορές σας π.χ. συσκευασία Gingerbread House. Η συγκεκριμένη είχε μέσα τρια αφρολουτράκια και την έχω ακόμη αφού εκτός από όμορφη είναι και ιδανική για να κρατάω τα lip gloss μου.

Τέλος, η εταιρεία διαθέτει και πολλά άλλα είδη όπως κρέμες για πρόσωπο, σώμα, αρώματα αλλά εγώ αποφάσισα να μεταφέρω την εμπειρία των προϊόντων που δοκίμασα.

Τα λέμε σύντομα κοριτσάρες!
Υ.Γ. Για μπινελίκια ή θετικά σχόλια ποστάρετε ή στείλτε μου e-mail στο isishayat@gmail.com.

10 σχόλια:

  1. Άντε και καλή αρχή φιλενάδα! Πολύ καλό review με ψαγμένα και πολύ λαχταριστά προϊόντα που πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω τόσο στη beauty ρουτίνα μου όσο και στην κουζίνα μου - που είναι από τα αγαπημένα μου δωμάτια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά με πολλές μοσχομυριστές εκπλήξεις φιλενάδα! Να σαι καλά! Θα πρέπει λοιπόν να σου κάνω ένα δωράκι με την πρώτη ευκαιρία ώστε να κρίνεις και μόνη σου :)

      Διαγραφή
  2. Ακούγονται εξαιρετικά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Εύα! ;) Δοκίμασε τα και στείλε μου την άποψη σου :)

      Διαγραφή
  3. Τα ξέρω τα philosophy από ξένες YouTubers που παρακολουθώ και θέλω καιρό να τα δοκιμάσω! Ωραίο το review σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και καλή χρονιά Κοραλλία. Συγγνώμη για την καθυστέρηση. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Τα συστήνω θερμά. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένη τόσο από τιμή όσο και από ποιότητα. Ποια είναι τα δικά σου αγαπημένα;

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά και καλά με πολλές πολλές ευχές!!
    Καλή Χρονιά να έχουμε! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλάκια και σε σένα και καλή χρονιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάρες μου καλές, συγχαρητήρια για το λαχταριστό σας blog! Συμφωνώ απολύτως για τα Philosophy, τα προτείνω στις φίλες μου και στις πελάτισσες στο κομμωτήριο. Φιλάκια πολλά καλή συνέχεια και Keep up the good work!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hello, we have noticed that you have very nice beauty blog and would like to offer you to test some of our quality products for free and write a review about them. If you are interested, please visit our eshop and contact us. Thank you for sharing our eshop on your blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή