Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Νέες Αγορές Οκτωβρίου - Νοεμβρίου

Καλημέρα σε όλες και σε όλους! Σήμερα θα σας δείξω τα νέα μου αποκτήματα. Για να ρίξουμε μια ματιά στην παρακάτω φωτογραφία:


Στις 19 Οκτωβρίου πέρασα μία βόλτα από τo The Body Shop στο Ψυχικό για να εξαργυρώσω ένα κουπόνι που είχα από το Mirror -20% σε όλα τα προϊόντα, εκτός των προϊόντων που ήταν ήδη σε κάποια προσφορά αλλά και αυτών που συμμετέχουν σε κάποια εκστρατεία. Η αλήθεια είναι πως το Mirror το αγόρασα μόνο και μόνο γι' αυτό το κουπόνι γιατί δεν με ενδιέφεραν και τόσο τα θέματά του. 
Το μόνο σίγουρο ήταν πως θα αγόραζα κάτι από τη Limited Edition σειρά με το "Ροδάκινο"! Επέλεξα το scrub μιας και αυτό μου είχε τελειώσει αυτή την περίοδο. Ήμουν πολύ περίεργη να μυρίσω τα συγκεκριμένα προϊόντα, αφού σε όποιο blog έμπαινα και έβλεπα review γι' αυτά και όλες οι κοπέλες ήταν κατενθουσιασμένες με τη μυρωδιά τους. Όταν θέλω να δοκιμάσω ένα άρωμα από μία σειρά στα TBS πάντα ανοίγω το body butter. Έτσι και τότε. Μόλις το άνοιξα έπαθα! Αμέσως λοιπόν έβαλα στην τσαντούλα μου το scrub. Μου κόστισε από 15,50€ αρχική τιμή στα 12,40€.
Η τσέπη μου όμως με έξυνε και ήθελα και κάτι άλλο οπότε στράφηκα στις αρωματικές σειρές. Να διευκρινίσω πως στα αρώματα είμαι πολύ ιδιότροπη. Θέλω να είναι πολύ ελαφριά - σχεδόν ανύπαρκτα γιατί με ενοχλούν. Από όλα μου άρεσε το White Musk Libertine Eau de Toilette. Πήρα τη συσκευασία με τα 30ml γιατί εκτός από τα παραπάνω, τα βαριέμαι και εύκολα. Μου κόστισε από 15€ αρχική τιμή στα 12€. Δεν μου φάνηκε και πολύ ακριβό οπότε το τσίμπησα!
Συνέχεια είχε ο Χόντος. Μα είναι δυνατόν να μπεις και να μην πάρεις κάτι; Όποια μπορεί να το καταφέρει αυτό ας μας πει το μυστικό της!
Πήγα εννοείται καρφί για τη BB cream της L' Oreal, την οποία ήθελα οπωσδήποτε να δοκιμάσω γιατί έχει κάποια χαρακτηριστικά που τη διαφοροποιούν από τις υπόλοιπες BB cream που κυκλοφορούν στη χώρα μας. Θ' ακολουθήσει αναλυτικό review μέσα στη βδομάδα γι' αυτό το προϊόν. Η τιμή της είναι 12,95€ τα 30ml λίγο τσιμπημένη σε σχέση με τις υπόλοιπες BB από drugstore εταιρείες. Βέβαια αυτή την περίοδο την έχουν με -2€ εκπτωση γνωριμίας, οπότε είναι μία καλή ευκαιρία αν θέλετε να την δοκιμάσετε. Εγώ επέλεξα να εκμεταλευτώ την έκπτωση -5€ της L' Oreal που ισχύει αν αγοράσεις 2 οποιαδήποτε προϊόντα μακιγιάζ. Μου είχε τελειώσει το μαύρο eye-liner και επέλεξα να πάρω το Super Liner Gel Intenza στην απόχρωση Pure Black 01. Αυτό μου κόστισε 12,99€ αλλά με το κουπόνι -5που σου δίνουν από το stand της εταιρείας κατέβηκε στα 7,99€.
Τέλος έβαλα στο καλαθάκι μου 2 ακόμα προϊόντα:
- Το πολλά υποσχόμενο για τα λιπαρά μαλλιά μου Elvive Mεταξένεια Λείανση Spray Conditioner για Λεία & Ανάλαφρα Μαλλιά.
- Και το ασετόν της Maybelline που δεν το έχω ξαναδοκιμάσει μιας και χρόνια τώρα χρησιμοποιώ ένα της Seventeen. Για να δούμε τι ψάρια θα πιάσει και αυτό!
Αυτές ήταν οι αγορές μου για τον μήνες Οκτώβρη - Νοέμβρη και ελπίζω να σας άρεσαν!

Υ.Γ. Να σας ενημερώσω ότι από χτες και μέχρι την  Παρασκευή 16/11 στα The Body Shop στη Νέα Σμύρνη (Ομήρου 51) & στο Athens Metro Mall (Λ. Βουλιαγμένης 276) υπάρχουν σύμβουλοι ομορφιάς που σας περιμένουν για σας παρουσιάσουν από το κοντά τα νέα προϊόντα περιορισμένης κυκλοφορίας. Αν είστε blogger σας προσφέρουν έκπτωση -20% σε όλα τα προϊόντα. Η έκπτωση ισχύει μόνο σε αυτά τα καταστήματα και μόνο για τις μέρες που αναφέρονται παραπάνω. Και το μόνο που χρειάζεται είναι να δώσετε το ονοματεπώνυμό σας και το όνομα του blog σας! Μην το χάσετε!

8 σχόλια:

  1. μεγειές!!! πολύ ωραία πραγματάκια!! περιμένουμε review για την bb!!! φιλιά πολλά!!! χχχ

    http://www.youtube.com/watch?v=lWA2pjMjpBs&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Πολύ όμορφο το κομμάτι που έβαλες! Review για την bb θα ανεβάσω μέσα στο Σαββατοκύριακο καλώς εχόντων των πραγμάτων... Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Όχι, το παραδέχομαι, δεν μπορώ να περάσω χωρίς να αγοράσω κάτι! Ακόμη κι αν δεν το χρειάζομαι πραγματικά!
    Το White Musk Libertine Eau de Toilette το έχω βάλει στο μάτι κι εγώ και θα το δοκιμάσω σύντομα!

    Marina @ minty.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ' αρχάς η σελίδα σου είναι εξαιρετική, απέκτησες άλλη μία fan! Μπράβο! Όσο για το White Musk Libertine είναι πολύ όμορφο άρωμα... Αυτός ο Χόντος είναι η οικονομική μας καταστροφή...

      Διαγραφή
  3. πολυ ομορφο το μπλογκ σου! το ροδακινο σε butter το εχω κ γω μυριζει πολυ πολυ ομορφα!
    επισης η κρεμα για τα μαλλια ειναι καλη εγω χρησιμοποιω περισσοτερο αυτη για βαμμενα μαλλια αλλα κ η λειανσης μια φορα που πηρα βοηθουσε στο ισιωμα..φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Είναι όντως καλή η κρέμα και κάποια στιγμή πρέπει να πω περισσότερα γι' αυτή για τις κοπέλς που ενδιαφέρονται! Φιλάκια!

      Διαγραφή