Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

One huge giveaway από το blog sissi's place!

Η αλήθεια είναι πως ήθελα να αρχίσω τις δημοσιεύσεις μου με κάποια κριτική προϊόντος ή κάποιο big haul έστω... Ο λόγος που θα καθηστερήσω λίγο είναι γιατί προσπαθώ να κάνω κάποιες αλλαγές στην εμφάνιση του blog μου, που θα το κάνουν πιο εύχρηστο και ξεκούραστο στον αναγνώστη!

Στο θέμα μας τώρα! Το blog sissi's place έχει ξεπεράσει ήδη τα 500 μέλη βέβαια αλλά με αφορμή την συμπλήρωση των 400 followers οργανώνει ένα υπέροχο giveaway με 10 δωράκια αγορασμένα από την ίδια τη sissi. Πάμε να δούμε όμως τι είναι αυτά, αλλά και για πιο λόγο θα ήθελα να τα κερδίσω εγώ:

1. Kiehl's Superbly Restorative Argan Dry Oil: είναι ένα έλαιο για μαλλιά πρόσωπο και σώμα που προσφέρει μία extra ενυδάτωση. Η αλήθεια είναι ότι μέχρι στιγμής διστάζω να χρησιμοποιήσω κάποιο λαδάκι, μιας και παντού σχεδόν αντιμετωπίζω προβλήματα λιπαρότητας. Έτσι θα μου δινόταν η ευκαιρία να δοκιμάσω ένα ξηρό λαδάκι από μία τόσο αξιόπιστη και αγαπημένη εταιρεία χωρίς να κλαίω τα αγαπημένα λεφτάκια (βρισκόμαστε και σε δύσκολες εποχές άλλωστε...) σε περίπτωση που δεν με ικανοποιούσε μία αντίστοιχη αγορά.
To Kiehl's Superbly Restorative Argan Dry Oil, φωτογραφία από το site της Kiehl's.
2. Εstee Lauder Sensusous 50 ml: Το συγκεκριμένο άρωμα δεν το έχω δοκιμάσει αλλά ούτε καν μυρίσει σε κάποια από τις εξορμήσεις μου στα καταστήματα καλλυντικών, οπότε θα είναι μία πραγματική έκπληξη για μένα.
Το άρωμα Sensuous της εταιρίας Estee Lauder, φωτογραφία από το site Beauty Paths.
3. Hydraphase XL Legere: Η La Roche-Posay είναι η αγαπημένη μου εταιρεία για την περιποίηση του προσώπου μου! Αυτή την εποχή χρησιμοποιώ για τον καθημερινό καθαρισμό του προσώπου μου το Eau Moussante Physiologique ένα αφρώδες νερό καθαρισμού (το καλύτερο απ' όλα όσα έχω χρησιμοποιήσει) και τη Hydraphase Intence Légère για την καθημερινή ενυδάτωση της ευαίσθητης επιδερμίδας μου. Το Hydraphase Intence Serum προσθέθηκε σχετικά πρόσφατα στη συλλογή μου μετά από τις άριστε κριτικές που είχα διαβάσει γι' αυτό. Κι εγώ βέβαια με τη σειρά μου έχω να πω τα καλύτερα λόγια! Και για τα τρία προϊόντα θα ακολουθήσει αναλυτικό review. Άλλη μία ευκαιρία λοιπόν να δοκιμάσω ένα προϊόν της ίδιας σειράς και να κάνω και ένα crash test ανάμεσα σε αυτήν κα την Intence Légère.
4. Dior Rouge: Χμμμ... Εδώ σίγουρα θα διαφωνίσουν πολλές κοπέλες μαζί μου. Η Dior σαν εταιρεία δεν με έχει ικανοποιήσει ιδιαίτερα από όσες αγορές έχω κάνει μέχρι στιγμής. Και σίγουρα θα είναι από τα τελευταία stands που θα ρίξω μία ματιά όταν βρεθώ σε ένα κατάστημα καλλυντικών. Όμως, για να το έχει επιλέξει για το giveaway της η αγαπημένη μας sissi λογικά θα είναι ένα από τα αγαπημένα της κραγιόν. Οπότε, θα μπορέσω να δώσω και εγώ μία δεύτερη ευκαιρία, τουλάχιστον στα κραγιόν της Dior!
5. TBS All-In-One BB Cream: Δεν έχω δοκιμάσει και πολλές κρέμες BB, αυτή με μάγεψε όταν μία κοπέλα στα TBS επέμενε να την βάλω έστω στο χέρι μου (μιας και ήμουν βαμένη εκείνη τη μέρα) για να δω πόσο καλά θα προσαρμοστεί στο χρώμα της επιδερμίδας μου. Σίγουρα έχει μπει στη wishlist μου! Το μόνο που εύχομαι αν κερδίσω το διαγωνισμό είναι να μου ταιριάζει και το χρώμα της...
H All-In-One BB Cream από τα TBS, φωτογραφία από το site The Body Shop.
6. TBS Tea Tree Pore Minimizer: Το συγκεκριμένο προϊόν όπως και το ακριβώς από πάνω, οι περισσότερες bloggers το έχουν δοκιμάσει μιας και υπήρχε μέσα στην πολυπόθητη σακουλίτσα που πήραν από το φθινοπωρινό event των TBS στο υποκατάστημα τους στη Νέα Σμύρνη. Αχ αχ αχ... Εγώ μιας και τώρα ξεκινάω την προσπάθεια στην blogoσφαιρα δεν είχα αυτή την ευκαιρία δυστυχώς. Το μόνο σίγουρο είναι πως αυτό το προϊόν θα το χρησιμοποιήσει περισσότερο ο άντρας μου (!!!) μιας και αυτό αντιμετωπίζει περισσότερο πρόβλημα με τους πόρους του.
To TBS Tea Tree Pore Minimizer, φωτογραφία από το site The Body Shop.
7. TBS Vitamin E spray: Τέτοια προϊόντα χρησιμοποιώ περισσότερο από εταιρίες όπως η La Roche-Posay, η Avene και η Vichy. Και αυτό θυμάμαι ότι υπήρχε σε σακουλίτσα που έδιναν τα TBS σε ποιό παλιό event. Επειδή δεν μ' αρέσουν οι έντονες μυρωδιές στο πρόσωπό μου, σίγουρα θα προτοιμούσα να δοκιμάσω το συγκεκριμένο αντί του Face Mist Vitamin C που κυκλοφόρησε πρόσφατα.
To TBS Vitamin E spray, φωτογραφία από το site The Body Shop.
8 & 9. 2 παλέτες με σκιές από τη L' Oreal: Για τη πολυαγαπημένη L' Oreal δεν έχω να πω και πολλά... Το μόνο σίγουρο είναι πως αυτές οι παλέτες μου ταιριάζουν γάντι μιας και έχω πράσινα μάτια. Κι εσύ sissi πρασινομάτα είσαι και τις έχεις πάρει αυτές;
10. Το Νο10 είναι το δώρο έκπληξη και ανυπομονώ να μάθω τόσο πολύ τι είναι!

Αυτά είναι τα υπέροχα δωράκια από το blog της sissi. Για να μάθετε περισσότερα για το διαγωνισμό που θα είναι ενεργός για 25 μέρες ακόμα καθώς και για να δηλώσετε σημετοχή επισκεφτείτε το blog sissi's place. Μην ξεχάσετε να γίνεται μέλη μέσω του Google Friend Connect (GFC) ώστε να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας! Καλή τύχη σε όλες και όλους!

Sissi, σ' ευχαριστούμε για την υπέροχη ευκαιρία που μας δίνεις!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου